CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 5, 2008

Part Time Lecturer

Lama aku tak menulis dalam blogku ni. Walaupun cuti sekolah aku masih sibuk juga. Seperti biasa cuti sekolah ni aku dapat tawaran lagi untuk pensyarah sambilan di IPTHO (Institut Perguruan Tun Hussein Onn Batu Pahat) Cari duit tambahan. Kali ini aku mengajar kumpulan KPLI (R) -KDC dan KPDM-PLPS (Pra-Sekolah) - untuk guru-guru Kemas. Seronok juga mengajar bakal-bakal guru ni. Teringat masa kat maktab dulu.
sedang tekun mendengar kuliahku.



guru-guru kemas. Lepas ni gaji dipolma



sedang membuat pembentangan - ada markah tu

Kedua-dua kumpulan ini aku mengajar Bahasa Melayu Komunikasi. Bakal cikgu, kena pandai berkomunikasi apatah lagi berhadapan dengan murid-murid. Jangan nanti guru bercakap di depan, murid-murid tidur di belakang - boring. Sebabtu komunikasi ni penting kan cikgu.......



4 ulasan:

Azman Bin Sulaiman said...

Guru Kelas Dewasa tu namanya...ada awek cun tak???

santalia said...

Biasa Man... kena tahan godaan maklum pensyarah muda.....

mooniebob said...

pensyarah muda? alamak kat mana la yang muda tu? konfius muni. ala cik din, sebab ngajo cikgu pompuan tu yang sibuk buat tajuk komunikasi.... biar senang bkomunikasi dengan pensyarah yang perasan muda ni eh, ahak ahak ahak.

santalia said...

Ala ckg muniku sayang...... jangan jealous apapun awak tetap penggoda.........